htmlogoHaridus- ja Teadusministeeriumi poolt korraldatud lõiminguprojektide konkursil saatis Kilingi-Nõmme Gümnaasiumi ja Kiviõli 1. Keskkooli ühisprojekti edu.

Projekti käigus on 15-l Kiviõli ja 15-l Kilingi-Nõmme kooli õpilasel võimalus nädal elada, õppida ja suhelda teises keeles ja kultuuriruumis.

31.10-4.11 toimub Kiviõli 1. Keskkooli ja Kilingi-Nõmme Gümnaasiumi lõiminguprojekti II etapp.

Postitused: Marie Kielas, 7b klass

Neljapäev 03.11

Olime terve päev Ida-Virumaal. Külastasime Kohtla kaevandusmuuseumit, Purtse kindlus-elamut, Valaste juga ja teisi põnevaid kohti. Tagasi jõudsime alles kell kuus ja ülejäänud õhtu oli meil vaba.
Pildid: õpetaja Regina Arnemann ja Aili Rohtla

2016_11_03_loiming4 2016_11_03_loiming2 2016_11_03_loiming3 2016_11_03_loiming1

Kolmapäev 02.11

Täna osalesime jällegi tundides. Peale seda olid meil töötoad. Pool kolm läksime Tuhamäele, ronisime sinna otsa ja tagasi. Vahepeal oli meil vaba aega kuni seitsmeni. Õhtu lõpuks läksimegi koolimajja, seal tegeles meiega kohalik teatritrupp.
Pildid: õpetaja Regina Arnemann ja Aili Rohtla

2016_11_02_loiming4 2016_11_02_loiming1 2016_11_02_loiming2 2016_11_02_loiming3

Teisipäev 01.11

Täna olime tundides. Peale tunde külastasime õmblusvabrikut. Seejärel mängisime linnas orienteerumismängu ja vaatasime mida põnevat noortekeskuses toimub. Peale õhtusööki tegime kunstide koolis omale helkurnukud.
Pildid: õpetaja Regina Arnemann

2016_10_31_loiming_2 2016_11_01_loiming_1

2016_11_01_loiming_32016_11_01_loiming_2

Esmaspäev 31.10

Kell 8.30 sõitsime koolimaja eest välja. 12.00 ootas meid lõunasöök Kiviõli koolimaja sööklas. Seejärel majutasime end Everesti Hostelisse. 13.30 sõitsime Uljastele (KUIDAS LOODUSES ELLU JÄÄDA).

Õhtu lõpuks toimus koolimajas kohtumine (OOTUSED-LOOTUSED).
Pildid: õpetajad Regina Arnemann ja Aili Rohtla

2016_10_31_loiming_1 2016_10_31_loiming_6 2016_10_31_loiming_3

20.-25. september olid meie kooli seitsmendate klasside õpilased võõrustajaks külalistele Kiviõlist.

Ülevaate viiest päevast koostas Marie Kielas, fotod Lisanne Lensment.

25.september saatsime külalised teele, kojusõidul tutvusid nad veel Viljandiga ning algab ettevalmistus 31.oktoober – 4.november Kilingi-Nõmme õpilaste visiidiks Kiviõlli. Peatse kohtumiseni juba Kiviõlis!

loim_6a

24.september meie sõpradega algas Kolme Koolimaja Jooksuga. Kõik osalesid rõõmuga ning ühel Kiviõli poisil õnnestus võita ka medal. Peale jooksu oli kõigil paar tundi vaba aega, et õhtuks oma esinemisnumbrid ettevalmistada. Kell 19.00 algas sõprusõhtu. Meie poisid olid teinud viktoriini. Vahepeal esitasime oma tehtud laule ning edasi tegelesid meiega huvijuht Laine ja õpetaja Sirje, kes tegid meile vahvaid mänge. Suur aitäh neile.
Need viis päeva on möödunud väga kiirelt ja tegusalt. Juba homme sõidavad sõbrad tagasi oma koju.

loim_5f loim_5c loim_5d loim_5b loim_5a

Täna, 23. septembril võtsid Kiviõli külalised osa õppetundidest. Peale lõunat külastasime päästeameti torni. 16.30 algas töö töötubades. Valida oli robootika, drooni kasutamise, keraamika ja tikitiigri ringide vahel. Peale õhtusööki käisid külalised koolimuuseumis, kus neile tutvustati meie kooli ajalugu.
Täname 9.b klassi Madis-Markust, kes korraldas meile õhtul huvitava maastikumängu.

loim_4a loim_4b loim_4c loim_4d loim_4e

Neljapäev, 22.september, algas Kabli linnuvaatusjaamas ja Kabli looduskeskuses. Ühest kohast teise jalutasime mööda kaunist mereäärt. Lõunatasime Häädemeeste Trahteris ja peale seda matkasime 2,2 kilomeetrit Rannametsa-Tolkuse matkarajal. Külastasime vaatetorni. Sealt viis reis meid Konstantin Pätsi sünnikohta ja ausamba juurde. Edasi sõitsime Pärnusse. Veidi vaba aega linnas ja siis Apollo kinno “Lemmikloomade salajast elu” vaatama.
Päev lõppes õhtusöögiga Lodja Trahteris.

loim_3a loim_3b loim_3c loim_3d

Täna, 21.septembril olid Kiviõli sõbrad koos meiega tundides. Vahepeal käisid nad Taritvo puidufirmat külastamas. Peale koolipäeva mängisime orienteerumismängu Kilingi-Nõmme peal, kus pidi vastama küsimustele Kilingi-Nõmme kohta. Õhtu veetsime discgolfi rajal ja skate-pargis. Päev lõppes spordihoones jõusaalis trenni tehes ning squashi mängides. Tänud õpetaja Helle Bergile squashi õpetuse eest.

loim_2b loim_2c loim_2d loim_2e loim_2f loim_2g

Täna, 20.septembri õhtul, jõudsid külalised siia ja esimene kohtumine toimus kooli aulas. Külalistele tutvustati programmi, mis on nädala jooksul plaanis. Kuna nad ööbivad õpilaskodus, siis sealne kasvataja tutvustas selle maja reegleid.
Tutvustasime ka ennast üksteisele. Kõik said nimesildid mis on kasutusel kogu nädala. Projektis osalejad said ennast kirja panna reedel toimuvatesse huviringidesse. Hiljem mängisime mõningaid tutvumismänge, mida korraldasid 12.klassi neli õpilast. Suur tänu neile, oli väga vahva! Homme ootavad meid ees juba uued tegemised.

loim_1b loim_1c loim_1d loim_1a

20.-25.septembrini toimub Kiviõli I Keskkooli ja Kilingi-Nõmme Gümnaasiumi lõiminguprojekt. Selles osalevad meie kooli vene keelt õppivad 7.klassi õpilased ja 15 Kiviõli I Keskkooli 6.klassi õpilast.